SSuleeN Günaydın kızlar 🌺 Bir kaç gündür ellerimin iç kısmı acayip ağrıyor. Gerdiriyorum soğuk su tutuyorum geçmiyor. Ödem mi acaba? Yaşayan var mı? :/
RabiaKose SSuleeN magnezyum kullaniyormusunuz böyle ağrılara iyi geliyor benimde bacağıma sürekli kramp giriyor Dr magnezyum yazdı içince iyi geliyor
Mariannaa Normal galiba bende 26 haftalığım ellerimden böyle bütün kuvveti çekilmiş gibi. Hareketlendirince şişmiş gibi his var.
SSuleeN Magnezyum ve soda içiyorum. Birkaç gündür böyleyim. Cumartesi Dr a soracağım buradan da yazarım