Demsi_83737 aynı sizin gibiydim o kadar çok düşünüyordum ki he oldu ha olacak hamileyim felan diye diye kendimi yıprattım sonra baktım olacak gibi değil dedim artık dusunmeyecegim aklımı hep başka şeylere verdim adet olunca bile umursamadım. Ne zaman ki aklımdan çıkardım hep pozitif düşünmeye başladım 2. Ayda hamile kaldım gerçekten kafadan çıkarmak çok önemliymiş 👍 şimdi ikinciye hamileyim 🤞 Allah’ım size de en kısa zaman da tattirsin 🤍