Kendine sunumlu tabaklar hazırlayanlardan mısınız yoksa ayaküstü ağzına bişeyler tıkıştıranlardan mı 😅 Tek tabağa herseyi koyanlardan mısınız yoksa serpmecilerden mi kahvaltı ara öğün yemek fotilerinizi bekliyorumm 🤩 Öyle iştahsızım kii belki biraz iştahım yerine gelirr. Bende böylee bu sabah 😂😂 