Merhaba Arkadaşlar dün ayrıntılı ultrasina gittim ve bebeğin kalbinde baston şeklinde bir damar görünmesi gerekliymiş 2 doktorda göremedi ve ben çok sıkıntı yaptım böyle durum yaşayan varmı pozisyondan kaynaklıda göremiyor olabiliriz dedi 2 hafta sonra gelin dedi