Merhaba kizlar 7+5 ten selamlar
dün dr gittim tiroid ilacı (levotrion) ve düşük önleyici . yani ufak kanama alanı vardi ( duphaston) onun icin verdi 2 ilac
duphaston sabah akşam tok
tiroid ilaci sadece sabahlari aç
birini bu sabah aç ictim digerini tok tok olani ictigim gibi terler boşaldi heryerimden.. ve ishl oldum aninda yani karincalanma uyusma falanda var bu hangisinin yan etkileri olabilr
BENCE TİROİD İLACİNİN YAN ETKİSİ. ama birsey olurmu korkuyorum şuan .. yasayan varmi bunlari??