Busraakay_26 dünden beri benim öyle
Gogsumun altında bir toplaniyo taş gibi oluyor semsertt
Belime vuruyor ağrısı nefesimi kesiyo ama doğum sancısı gibi bişey de değil çok garip. Bacaklarıma vuruyor sızladı bacaklarım uyustu hep
Sabahı zor ettim en sonunda parol içtim biraz bacak ağrım bari geçti öyle uyumuşum
Hala ara ara oluyor şu anda da
Doğru düzgün uyumadım hiç yani
Aşırı hareketli bide dünden beri
35+4 uz bizde
Bende korkup post açtım gece eğer biraz daha geçmeseydi hastaneye gidecektim ama burda kızlar normal olduğunu söyledi bu haftalar da
Yalancı sanci gibi bişey mi neyse artık o