Tubas Öncelikle herkese hayırlı sağlıklı kolay doğumlar diliyorum😊👼🏻. Sizlerle burda okuyarak edindiğim bir bilginin çok sakıncalı bir duruma yol açtığını paylaşmak istedim. Geçtiğimiz ay 12 ekimde Doğum yaptım spinal sezaryen ile. 37. Haftamda başladım herkes gibi bende hurma, yürüyüş, squat, plates vesaire doğumumu kolaylaştıracak ne varsa burdan okuyup tecrübeli arkadaşlardan edindiğim bilgilerle ne öğrendiysem uygulamaya çalıştım😌 yine bu formda okuduğum bir postta adaçayı içmenin Rahmi yumuşattığı ve doğumu kolaylaştırdığını öğrendim ve başladım hergün demleyip bir fincan içmeye 😕 Artık 40 haftalık olduğumda doktorum yatışımı yapıp suni sancıyla doğumu başlatma teklifinde bulundu bende kabul ettim çünkü bende hiçbir doğum belirtisi olmamıştı her gün aktif olmama rağmen. Yatışım yapıldı sabah onda ertesi sabah 5 e kadar sancı çektim fakat bebeğim alın çıkışlı geldiği için sezeryan ile doğum yapmak zorunda kaldım 🙆🏻♀️ Doğumda 10-15 dakika kadar sonra bebeğimi babasının kucağına verdiler sabah altıda ama ben ameliyathaneden saat dokuzda ancak çıkabildim 😔Adaçayı kanımı sulandırdırıp incelttiği için kanamamı durduramıyorlarmış ve az kalsın rahmim alınıyordu. Doktorum odaya gidip eşime ilk sorduğu soru Benim hiç bitki çayı kullanıp kullanmadığım olmuş eşimde söylemiş tabi son haftalarda hergün düzenli içtiğimi. Allah’a şükür bu konuda tecrübeli bir doktora denk geldim ve kendi uyguladığı bir yöntemle rahmimi de beni de kurtardı tabi kaç ünite kan verdiler bana ancak toparlanabildim Allah’a bin şükür iyiyim 🙏🏼 Biraz uzun oldu fakat bunu detaylı anlatmak istedim benim yaşadıklarımı kimsenin yaşamasını istemem. Allah’a emanet olun. Hayırlı doğumlar 🌸😊
SemraSnmezTuru Tubas çok geçmiş olsun. Sizin için kötü bi tecrübe olmuş ama bizim için güzel bir bilgi teşekkürler 💕
Ayseport Tubas ben bu konuyu iki gün önce haberlerde görmüştüm sakın ha sakın gebelikte adaçayı içmeyin diolardı paylaşman çok iyi olmuş 👏👏
aysess Aman neler olmuş öyle , çok geçmiş olsun. Teşekkürler bilgilendirme için, bende yapabilirdim böyle birşey, demekki herşeyin fazlası zarar. Allah sağlıkla kavuştursun herkese
behrem çok geçmiş olsun, allah razı olsun böyle bir bilgiyi paylaştığınız için. allah korusun anlamayan bir doktora denk gelsek sonumuz kötü...
Tubas reinamm iyiyim çok şükür 😊 teşekkür ederim. Atlatamam travma olarak kalır bende bu olay diyordum ama Allah çektiğin tüm acıları unutturuyor neyseki
Tubas Çok teşekkür ederim geçmiş olsun dilekleriniz için 😌 umarım bunu paylaşmakta çokta geç kalmamışımdır. İnşaallah benden başka uygulayan yoktur.
Tugbamete Tubas çok geçmiş olsun inşallah bebeğinde sende şimdi iyisinizdir umarım Allah korumuş ben korkudan normal çay bile içmiyorum burda yazılanları doktorlarınıza danışmadan kullanmayın yapmayın sizin kötü tecrübeniz malesefki bize iyi bir örnek 😔
Denizkizi Tubas ayyy cok gecmis olsun Allah yavrunuza bagislamis sizi .. Bende grip oldugum icin ihlamur iciyordum .. Arastirdim son aylarda yasakmis erken dogumu tetikliyormus hemen biraktim ..
Rstasar Tubas tesekkurler bilgilendirdigin icin ne yazikki her bilgi dogru bilgi degil burada cok egitimsiz olup kafasina gore seyler oneren cok insan var malesef en iyi bilgiyi doktorlardan ogrenebiliyoruz
Esrazoan Ay çok çok geçmiş olsun , bende son haftalarımdayım artık ve insanlar şunu da yap Doğumun kolay olur bunuda yap Doğumun kolay olur diye herşeyi öneriyor bana bunlardan biri de adaçayıydı. Şuan iyiki yapmamışım dedim Allah razı olsun
Nslhnfdn Tubas Ben de gribim diye 1 haftadir ihlamur iciyordum. Son haftalarim.benim de yazinizi okuyunca baktim ayni seye sebep oluyormus