Sibelnehir Anonim3447 Ben özel muayenehanesinden randevu aldım, nekadardı hastane fiyatı acaba, bana 1350 TL dedi kendi yerinde
Sedosh Ben gittim canım çok memnun kaldım, cihazları o kadar güzel ki bebişimin tek renkli görüntüleri onlar ve çok güzel çıktı güzel anı kaldı
Sahrakurtt Bende 3 temmuz da gideceğim randavumu aldım bakalım. Doktorumun tavsiyesiyle gideceğim , inşallahh güzel şeyler duyarız. 💖