Elfelf0 Ben de mide bulantısı yaşamıştım. Ben çok normal şeyler, içimizden 3 4 kiloluk bir parçamızı ayırdıkları zaman tansiyonumuz şekerimiz nefesimiz nabzımız her şeyimizin dengesi bozulur. Önemli olan o an müdahale edilince geçmesi bunu da yapıyorlar zaten. Olumsuz etkilenecek yanları değil de güzel şeyler düşünelim güzel geçsin hepimizin