Kızlar merhaba 33+ 4 um 21 haftamdan beri erken dogum riskim var hicbizaman saga sola donerek uyuyamazdim rahmimdeki agridan dolayi doktor erken dogum riskimin oldugunu soyledi yatak istirahati yazdi sadece Wc giderken kalk dedi ama hic uzanmiyorum herturlu iş yapiyorum son 1 haftadir rahim agrilarim gecdi saga sola donerek rahatca uyuya biliyorum acaba nedendir dogumumu başlicak fikri olan yaza bilirmi