Gunaydin kizlar 3 gebeligim diger 2 gebeligimxede doktor parol yaziyordu ve icmemde sakinca olmadigini soylerkeb. Bu gebeligimxe parol yazarmisiniz dedm kesinlikle dedi cok cok zorda kalmadikca son raddeye gelmedikce icme dedi. Biz yazmiyoruz artik onermiyoruzda dedi. Bas agri hormonlardan dolayi dedi de parol icin ayni seyleri duyan varmi?