haticeannee merhaba her türlü kanama endişe verici ama bebisin tutunacak ise nasibi var ise her şey boşuna.ilk hamileliğimde kanama ile başladı kahverengi kırmızı arada hep oluyordu ne iğneler ilaçlar kullandım ama 20 haftaya kadar tutunabildi çünkü sağlıksız bebek vücuttan atmak istiyor kendini sonra şimdi hamileym 8+1de kanamam oldu ama bardaktan döktüler sanki kıpkırmızı süzüldü gitti hemen. Gittim Dr iğne ilaç ama kullanmadım sadece 3 gün iğne oldum Allah nasip ederse zaten olur dedm ve birdaha kanamam olmadı ve çok şükür sağlıklı gebelik devam ediyor.korkma endiselnme içini rahat tut lütfen..her kanama tehliklei degil.rabbim sağlıkla ilerlemeni nasip etsin inşallah.