Gozde_32 bnde risk çıkmamıştı 2li testlerde amaa kalbi delik doğdu detaylı da parlaklık görülmüştü, 1 yaşta kontrole gittik çok küçük küçük 3-4 tane delik var müdahele edemeyiz ilaçta veremeyiz kendiliğinden geçmesini beklemeliyiz demişlerdi 3 yaşta da tekrar kontrole çağırdılar şuan 2 yaşına girecek