canim bende misir patlamasi gibi 14. hafta ortasinda hissetmeye basladim. 18. haftada hafif durtmelere dondu su an 20. haftaya girmek uzereyim ama hala duzenli degil. bazi gunler cok hissediyorum bazen gunde bir kere hissediyorum. ilk hissettigimde sonrasinda 3-4 gun bir daha hissetmemistim mesela. Bu zamanlar erken daha duzenliye donmesi icin. O hareket ediyordur ama her hareketi hissetmiyoruz henuz hala daha kucukler. saglicakla buyusunler insallah