Melek1642 ben güler hanima ilk gebeligimi ilk öğrendiğim gün gitmiştim daha keseyim bile görmeden sen normal doğum yapamazsın dedi bana bende sinirlenip bir daha gitmedim konyada o zaman hemen hemen bütün doktorları gezdim sonra başka şehire taşındım simdi ise düzgün bir doktor istediğim gibi birini bulamiyorum