Sema58 Kizlar hamilelikte gobegimde tuylenme ve tuy olan kisimlarda kil gbi belirginlesti dogumdan sonra dokulur mu ??
Hafizeipek Sema58 doğumdan sonra dökülüyomuş dökülmezse adımı Mahmut olarak değiştirmeyi düşünüyorum 😂😂😂
Aycan2 Sema58 benimde yeni çıkmaya başladı göbek kısmı baya tüylenmiş. Ama ada yapmam hayata dökülür bence
SemraSnmezTuru Sema58 internette agda yapılırsa kokleşip dokulmediğini okudum. 34 haftadır erkekimsi gibi 😂 ama son 2 haftadır hiç acımadan elime bi kaç tüy geliyor. Çektikçe baya geliyor hatta. Tabi hiç canım yanmıyor. O yüzden ben döküleceğine inanıyorum.
Zelihasifa 1.gebeliğimde oldu döküldü suan yine çıkmaya basladı gogus etrafındada dogum sonrası yıne dökülür sanırım 🤭
Aysims Ee benim zaten vardı ağda yapıyodum şimdi temelli erkek gibi falan mı olucam napıcam ay ben nerelere gideyim 😓
Mahmure0101 Sema58 Ay valla inşallah dökülür eşim neyse de nst ye bağlıyorlar göbeğimi açmak istemiyorum 😂
Ayseguls Hiç dokunmadım doğumdan sonra dökülür dediler. Baktım dökülmüyor lazere giderken orayada attırmayı düşünüyorum ayva tüyü gibi ama rengi koyulaştı benimkinin