Kizlar ultrasona ne siklikta girmeliyiz bi zarari olur mu bebege gecen gorumcem dedi sık girme bi iki ayda bir git diyor ama ben sabirsizim bana kalsa haftada bir giderim bence hic zarari yok ama iste kafam karisiyor boyle seyler duyunca. Ki zaten iki bucuk haftada bir gidiyorum