Tubizimm hiç bir şey işe yaramıyor valla doktora da gittim hamilelikte oluyor doğurunca geçecek dedi yapı ile alakalı kız bebeğe hamileyim 9. Ayımızdayız nerden baksan 7 aydır yüzüm kırmızı kırmızı geziyorum. 😅 işin kötüsü alıştım eskiden nasıldı onu bile hatırlamıyorum