Ben oraya dokununca hala acı hissediyorum oldugum gun bı acı duymadım ama ertesi gün sankı o kolum ezilmiş gıbı ağrıyor Du 3 gun şiddetli kalan gunler hafif ağrılı 1 haftadır hissediyorum soluma yaptırdım o yuzden pek bir yan etki olmuyor ama tetenoz aşısı vcüda mikrop verildiği için agrı yapıyor kolunuz agır agır gıbı oluyor kullanmak ta güçlük cekıyor sunuz benım ilk degıl ama cok zaman gectı ustunden ilk defa oluyor gıbı acı verdi o yüzden sizede Allah kolaylık versin şimdiden inşallah bızım kadar acı hissetmezsinız