yba
18+2yim 1,5 saattir geçmeyen rahatsızlık hissi var kızlar. Uzanıyordum sol tarafımda toplanma oldu yaklaşık 2 saat önce düzelir sandım yattım ama hala geçmedi. Sırt üstü yatıyorum düzelir gibi oluyor sol tarafıma dönüyorum tekrar toplanma oluyor. Tam anlatamıyorum endişeliyim. acile gitmeli miyim şuan hafifledi ama stres yaptım sanırım bu kadar erken böyle şeyler olması normal mi?