Kizlar bilenler cevapverebilir mi lutfeeen Ben her sene turizmde sezonluk çalışıyorum. Bu sene 27 ocakta başladı sigortam şuan 26+1 günlük ikiz gebeyim 30. Haftada mi almam gerekiyor raporu birde bilmedigim icin soruyorum bilenler cevaplayabilirmi erken doğum olursa izin parasi yatmıyor diyorlar doğru mu? sigorta gün sayisi 1 sene içinde az olursa doğum parasını da az alıyorsun sgk dan diyolar doğumdan sonra izin alsam doğum öncesi ve sonrası dahil oluyormu nasıl ekleniyor doğum öncesi doğumdan sonra ne yapmak nasıl bir yol izlemek gerekli