Elif3333 7nci haftaya kadar normal olduğunu biliyorum bu haftada görünmezse dış gebelik diyebilir doktorun insallah değildir. Ben 11+3 haftalık oldum ilk zamanlarda ben karnıma kasıklarıma dokundugum zaman benimde hafiften böyle dokundugum yerlerde acı, ağrı olurdu ama bence bu normal bir sey sonuçta vücudun artık hassas ve hamileliğe hazırlanıyorsun sonuçta