Bıçak saplanır gibi bi ağrı ve her haraketimde ağrıyor nerdeyse. Yatınca yürüken vs.. öyle ağır bir iş de yapmıyorum neden böyle oluyor anlamıyorum. Yürüyüş yaptım sadece. Bugün de arkadaşlarımla görüşcem kara kara düşünüyom napcam bu belle diye. Sabaha kadar geçer dedim geçmemiş.. 30+1