Mrba kızlar ben pazartesi günü doğum yaptım, çok şükür, ama mahvoldum heryerim çok ağrıyor , bide kabızlık var ayrı onun da ağrısı, yani anlayacağınız kötüyüm, ve bebegime tam bakamıyorum, şimdi kayinvalidem bakıyor ve ona alışır diye korkuyorum artı sutumde gelmedi daha , size sorayım dedim daha çabuk nasıl iyileşirm rica etsem yardımcı olur musunuz , bazen ağrılarım dayanılmaz bir hale geliyorrrr, Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🫠🥲🥲🥰