selinsacak dikişin başında ve sonunda ip oluyor. Estetik dikiş. Tek iple derinin altından geçerek dikiyorlar. Sonra ip kendisi eriyor kayboluyor,aldırmıyoruz. Kenarlardaki iplerde düşüyor. Devlet hastanesinde nasıldır bilmiyorum . Bazıları erimeyen ip kıllanıyormuş ,kenardan tutuptek hamlede çekiyorlarmış