Kızlar 32 haftalık hamileyim bi kaç gündür bel ağrım aşağı bölgemde felaket kemik ağrım ve şimdi de kasık ağrılarım var bi kaç gündür de bebek hep aşağıda kasılarımda geziyor ve aşağıya baskı çok yapıyor her an doğacak gibi hissediyorum sancılarım ara ara oluyor sürekli değil bel falan dakika tutacak kadar değil ama bebek şuan da bile kasıklarımda ve aşağıya çok baskı yapıyor korkuyorum doktora gitsem mi normal mi bilemedim böyle durum yaşan var mı aranız da