Artık çok yoruldum bu ataklardan… Göğsümde birden bire çıkan bı ağrıyla başladı hikayem, sanki böyle gondola binersinizde o içinizde oluşan boşluk hissi varya sürekli sürekli vururdu bana bu sefer korktuğum için kalbim deli gibi carpardi. Elim ayağım titremeye başlardı. Hep birbirini tetikliyordu durduramiyordum kendime engel olamıyordum resmen. Ya bı insan kendine sahip çıkamaz mi cikamiyorum resmen. Bazen geçiyordu tamamen bazen de okadar üst üste vuruyordu ki dayanamıyordum artık
Sağlık sorunum vardır belki diye kalp doktoruna gittim tertemiz çıktı,dahiliyeye gittim mideden gelebilir dedi mide ilaçları başladı. Sonra bı aile hekimi vardı o bana anksiyete panik atak sen tamamen bunları tarif ediyorsun dedi. Şimdide sürekli nabzımi dinliyorum sürekli kolumdaki damarlar sıkışıyor sanki resmen haraket ettiklerini nasıl sıkıştıklarıni gözlerimle görüyorum. Bu sinirsel biseyse de dayanamıyorum artık gerçekten sanki bütün gün durmadan yorucu bı işte çalışmış gibi oluyorum ne uykum geliyor geceleri ne sabahları kalkabiliyorum bu sefer. Gerçekten çok yoruldum