199887 Hnfdmr26 evet bende uyuyamiyom hafif belimde ağrılarım vardı az once magnorm içtim iyi gelsin diye iki veya bir gunde geceleri uyuyamiyom 33+6
Deletedmom_116 Hnfdmr26 geçecek sabır Bebek aşağıya inince aşırı rahatlicaksin tecrübeyle sabit bende Hamileliğimin başından bebek aşağıya inene kadar nefessizdim şükür geçti şimdide Dogurmayi bekliyorum🤣🤣