Arkadaşlar 32+4 haftalık hamileyim bugün asla uyuyamıyorum karnım sürekli sertleşiyor kendimi de hiç iyi hissetmiyorum kalp çarpıntım oluyor sürekli soluma yattığım için hiç ama hiç iyi değilim moral olarak benim gibi olanlarınız var mı normal mi bu durum ?