marven 👍👍👍👍 güle güle kullan canım bencede güzel fikir ben oda yaptım ama oturduğumuz ev zaten babama ait ve annemlere 2 apartman uzaklıkta... bebeğim 10 aylık olunca işe döneceğim :( annemin bize gelmesi veya benim çocuğu anneme götürmem zaman almaz kolay olur diye elimiz kolumuz bağlı aslında ufak bir ev ama hem şimdilik yeteceği için hem annemlere yakınlığı hemde orta kat tek güney cephe olması sebebiyle kışın neredeyse yakmadan oturursun... o yüzden burda kaldık :( bizde odasını yapalım ne zamana kadar kalcaz belli değil dedik... ama kiracı olsam her an taşınabilecek olsam aynen senim dediğini yapardım