Şuan aynı durumdayım akşam 7den beri dişim ağrıyor. Bir kez parol içtim ama nafile. Karanfil sarımsak tuzlu gargara sirkeli sarımsak hepsini denedim ama yok gerçekten artık kafayı yiycek gibi oluyorum. 35+6 haftalık ikiz gebeyim. Ne yapıcam bilmiyorum hemen sabah olsa keske :(