Kızlar iyi geceler bugün öğlen belime iki üç defa kramp şeklinde ağrı girdi arada karnım sertleşti saat 11den beri gelip giden bel ağrım var arada geliyor gidiyor kasıklarkma dolanıyor bacaklarıma vuruyor bebek çok hareket ediyor ve yine karnım sertleşiyor bu sancı mı yoksa normal mi uyumayan yazabilir mi