Arkadaşlar merhaba 13 haftalığım cildim normalde aşırı yağlı ama şimdiden dudak kenarlarımda ve çene kısmında kararmalar oluştu bu lekelenmeler normalmiş ama güneşten iyi korunmam gerekiyomuş BANA CİLDİ YAĞLI OLUP VE HAMİLELİKTE KULLANIP MEMNUN KALDIĞINI BİR GÜNEŞ KREMİ VARSA ÖNERİRMİSİNİZ TEŞEKKÜRLER 🌸