Merhaba arkadaşlar formlarda sürekli doğum hiyakeleri okuyordum şimdi sıra sizde ❤️
İlk başta şunu söyleyim acı hissim okadar düşük bir insanım herşeyden nem kapan ve acı duyan birisiylen 14 Mayıs anneler gününde sabah uyandım belime bi ağrı girdi fakat sık sık bel ağrısı ve kasık ağrısı olmasından kaynaklı doğum sancı başlangıcı olduğu aklıma gelmedi 😊 çok gezen insan olmamdan kaynaklı yollarda doğuracaksın lafını fazlasıyla duyan birisi olarak eğer sizde benim gibiyseniz hiç umursamayın ve dediğim gibi kalktık kahvaltı yaptık ve dışarı çıktık saat 15.00 - 16.00 civarı ağrılarım bir tık daha şiddetlendi ve artık dışarda duramayacak hale geldim eve gelip direk sıcak suyla duş aldım geçebileceğini düşünerek ama geçmedi aksine arttı ve saat 19.00 civarı hastaneye geldik muane oldum sancıların doğum sancısı olduğunu fakat açılmam 2 cm olduğu için daha çok erken hastane içerisinde yürüyüş yap 2 saatte muane edelim dedi ve ben eve gitme kararı aldım çünkü suyum ve nişan gelmediği için içim rahattı sancıyı evde çekme kararı aldım eve geldim ve ağrılarım felaket derecede arttı ve gece 3 4 e kadar dayandım hastaneye geldik ve açılmam 6 cm olmuştu evde sancı ile birlikte kolidor üzerinde sürekli yürüyüş yaptım arkadaşlar tavsiyem yürüyüş başka hiç birşey değil , yatış dediler ve nts bağlandım suni sancı vermediler 6 cm açıklık olmasından kaynaklı bir kaç saat kendi sancınla açılma artar dediler 5 de yatış yapıldı nst de sürekli düzenli sancılar gelip gidip kontroller muaneler vs suyumu hastanede doktorlar patlattı , daha sonrasında sıcak su ile duş aldım hastanede ve 13.30 da doktorlar daha sık gelip muane etmeye başladılar ve her geldiklerinde ıkınıp bebeğin kafasının nerede olduğuna baktılar ve o an geldi 14.15 de doğuma girdim ve size de söylemiş olduğum gibi canımın naifliği tamamen gitti kendimi sadece şuna odakladım doktor şunu yap ben yapacağım doktor bu şekilde nefes al ben dediğini uygulayacağım ve bütün acılarım bitecek hayalini kurduğum minik avuçlarımın içinde olacak diyerek doğumum 15 dakika sürdü ve 14.31 de bebeğimi kucağıma aldım 3.960 gram bir bebiş geldi dünyaya allah isteyen bekleyen herkese nasip etsin herkesin doğumunu kolaylaştırsın ben yavruma kavuştum sıra sizde ❤️