Selam kızlar mantar enfeksiyonum vardı doktor fitil ve mantar kremi vermişti kullandım bir süre sonra tekrarladı bende bu yağı denemek istedim bugün iç çamaşırıma 2-3 damla sıktım ama hafif yanma oldu normal mi siz nasıl kullanıyorsunuz acaba bilgilendirirseniz sevinirim☺️