Nsbbcr kime gittin detaylı da
Ben de detaylı ya gittiğimde ışıl hanım di. Aşırı aşırı memnun kalmıştım. 2 defa normam muaneye gittim birinde ki doktor çok tatlıydı diğeri 9 dk geç kaldım diye beni 1.5 saat bekletti namussuz kadın 😂 . normalde özel doktoruma gidiyorum son ayına girdim %50 zam yapmislar hem muane ücretine hem doğum ücretine benim son syim dememe rağmen fiyat bu şekilde dedi çalışanlar. Sinir oldum cam sakura da doğurmak istiyorum nasispe tabi acil vir şey olmazsa. Kimi beğeniyor kimi beğenmiyor tamamen şans ve karşındakinin tecrübesine kalmış bence. Allah’ım merhametli iyi insanlarla karşılaştırsın.