Ebru_20 bende yaptirmadim.basta saglik ocanda kan verdim fakat ozelde kontrole gidiyorum doktorum karninda su fazla buyuk ihtimal sekerin yuksek50 ml gazoz gibi icicek yazdi kannverip icip 1 saat sonra tekrar kan verdimde sekerim cok yuksek cikti iyikide yaptirmisim cevremde yaptirma dedi hep ama doktor gittimde onerdi yaptirdim diyet verdi meyveden uzak durmami cukalata seker yememem gerektigini soyledi 34 haftam.biticek cok sukur duzeliyor yavad yavas suyum fazlaligina yapcak biseyi yokda