bademli_puding 30+3 elhamdülillah âlâ külli hâl diyorum çünkü Servikal yetmezlik ile erken doğurmamak için mücadele verdiğim 2. Gebeliğim çok şükür bin şükür bu haftayı gördüm bazen o kadar iyi gidiyor ki herşey acaba rüyada mıyım diyorum yıllardır hasretini çektiğim kızım oluyor oğlum büyüdü eşimle şöyle böyle geçinmeye başladık kaynana etkeni biraz düzeldi gibi annemin hayatı alt üst ama eskisinden daha güçlü bir kadın oldu 🥰 hamilelik ise sanki ilkmiş gibi heyecanlı risk hala devam etse de yavaş yavaş çarşı pazara çıkmak insan içine girmek yeniden doğmuş gibi yaşatıyor Rabb’im sağlık sıhhat ten hiçbir kimseyi en başta hamileleri ayırmasın hepiniz hepimiz sağlıkla kucaklayalım olmayanlarında olduğu kucağında gördüğü günleri görelim inşallah 🦋