birminnosannesi_ Bir reels videosunda gördüm arkadaşlar bilgim yoktu bizim lavaboda çok fazla çatlak var temizlemek için kaynar su değil ama hafif sıcak suyla temizlik yapıyordum telle falan. Veya haşlama suyu da aynı şekilde dökülmez diyorlar doğru mu? Hurafe mi?
Kukulikukuli12 birminnosannesi_ ben döküyorum ama hep destur derim. Haşere böcek VS olur diye öyle yap der büyükler 🤷
prematureannesi_ birminnosannesi_ benim eşimde geçen gün dedi kaynar su dökülürken besmele çek diye tövbe dedim kaç senedir beraberiz ilk defa duydum kfkfj
minikmucizemmmmmm birminnosannesi_ ben destur bismillah diyip döküyorum arkasında hemen soğuk suyu açıyorum bilmiyorum hurafe midir ama annemin yüzünde gece yanığı olmuştu öyle lavaboya kaynar su döktükten sonra, burnunda ve yanaklarında kızarıklık olmuştu yaşlı bir teyzeye okutmuştu öyle hatırlıyorum 🤷🏼♀️
Asistan-mom birminnosannesi_ kesinlikle bismillah denmeli Makarna suyu çay suyu vs dökerken gözle görülmeyenler için özellikle bismillah diyin banyo tuvalet lavabo gibi bu tür yerlerde bulunduklari icjn Hatta bı tanidigin başına da gelmişti dikkat etmek lazım Ben de dökerken besmele çekiyorum üst üste 3 defa falan
Guzelbebek4414 Haşereler, böcek vs küçük hayvanlar kaynar su dökünce ölür diye dökülmez. Genelde makarna suyu , çay bardağını çarkalarız su dökeriz arkadından hemen soğuk suyu açarsan besmelede çekersen hiç bişey olmaz Allahın izniyle
birminnosannesi_ Guzelbebek4414 hadi ya hiç bilmiyordum. Peki bulaşık yıkarken işimiz bitince döktüğümüz su? Genelde sıcak kullanıyorum da
Guzelbebek4414 birminnosannesi_ bulaşıkları yıkayıncaya kadar soğuyo zaten ama yinede sıcaksa soğuk suyu yine aç ardından
cahilelafanlatamazsinyorulmaa prematureannesi_ eşiniz doğru demiş besmele çekip öyle dökmek gerekir bende öyle yapıyorum.
prematureannesi_ birminnosannesi_ bilmiyorum ki daha yeni öğrendim onca evlilik süresince 😂 bende besleme çektim felak nas ne aklıma gelirse okudum korktum yani 😂 bir anda dedi birde ödüm koptu
birminnosannesi_ herkesherseyicokbiliyorzaten yok canım ya korkulcak ne var sende😂ben bir yerde gördüm ondan sormak istedim. Unutma hiçbir şey Allahın gücünden daha güçlü değil
herkesherseyicokbiliyorzaten birminnosannesi_ mutlaka… Ama kaynar su hiç bir yere besmelesiz dökülmez. Yani dökerken besmele çekmek gerekiyor
Bezgii İlk defa bir şey duydum şu an baya aydinlandim.ben patır kütür sıcak su dokerdim hiçbir şey denildiğini de duymamıştım.
prenses_annesii2603 birminnosannesi_ akşam vakti ise besmele destur diyerek dökülebilir aciliyeti yoksa gece vs dökülmesi uygun değil diye biliyorum
Esra_Omer_21 birminnosannesi_ lavaboya socak su dökülmez dökülse bize besmele ile dökmemiz lazım dinen sebebi varda tepki verilir diye yazmıyorum
birminnosannesi_ Esra_Omer_21 aynen canım ben yeni doğum yaptığım zaman bana söylediler makarnanın haşlama suyunu lavaboya dökme falan diye ben hurafe sanırdım ama gerçekmiş galiba