Melisa92 Merhaba 22 haftalık hamileyim doktorum çatlak kremi yazdı fakat araştırdım kimse memnun kalmamis. Siz hangisini kullandınız ?
ipekkk12 Melisa92 ilk gebeliğimde lierac kullandım tek bir çatlak bile olmadı şimdi 20 haftalık gebeyim bunda da kullanmaya başlayacağım
ssuless Lierac - Bio Oil - Palmer’s - Bebe Yağı dönüşümlü olarak bunları kullanıyorum. Sabah akşam illa ki birini uyguluyorum mutlaka.