Merhabalar bu anı unutmamak adına buraya yazmak ve sizlerle paylaşmak istedim :)) gecen hafta bugün yani salı günü gece 5.15 gece uyurken döneceğim sırada bir şey patlar gibi oldu ve bi anda ıslaklık hissettim 40+2 deyim ama hala su değildir alıntıdır diye düşündüm fakat ardı arkası kesilmedi ve yarım saat sonra da küçük küçük sancı girmeye başladı hemen hastaneye gittik ve gittiğimde 3 cm acıklıkla yatırdılar ben öğlene kalmadan ve bu kadar az sancıyla doğum yapacağımı sanıyordum ne yazık ki öyle değilmiş öğlene doğru sancılaırm cok arttı ve ben deli gibi bağırmaya başladım kuzenim aynı hastanede doğum salonu sorumlusu yanımda hep o vardı ve sürekli sancıdan bilincim gidiyordu resmen duvarları tırmalıyordum ağrmdan kuzenime ve doktorlara sezeryana almaları için yalvarıyordum normal doğum yapamıycam diye kendimi yırttım pilates sıcak duş masaj VS yaptırıyorlardı fakat acı eşiğim o kadar düşük ki işe yaramıyordu epidural istediğimde asla vermediler sizleri korkutmak asla istemem ama gercekten psikolojik olarak cok çöktüm saatler içinde yüzümde bir sürü sivilce tarzı şeyler cıktı suni sancı verdiler fakat toplam 5 dk anca dayandım suni sancı ya çünkü kendi sancım da cok fazlaydı kesinlikle suni sancı kabul etmedim ve onlar taktıkca cıkardm en sonunda onlar da kendi halime bıraktılar :D sabah 6 da girdiğim hastanede akşam 18.08 de anca çocuğumu kucağıma aldım doğum esnasj kısa sürdü cok güzel hiç kesmeden ıkındım iki veya üç kere coğu şeyi hala tam olarka hatırlamıyorum çünkü acıdan cok fazla bilincim kapandı ama gercekten oğlum doğunca cok fena rahatlık hissi geldi ve onu kucağıma aldığımda çektiğim bütün acıları unuttum gercekten de doğum acısı hemen unutulan bir şeymiş benm zor oldu ama bende biraz panik atak var ve acı eşiğim çok düşük :) Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin