ilay05 Merhaba canım bende menemen de oturuyorum cok güzel bir tesadüf, Can hastanesinde doç.dr emre başer var ona öyle bir tavsiye ederim ki gittiğine asla ama asla pişman olmayacaksın, Cok iyi cok pozitif bir doktor karşıdan bakınca bile insana pozitif enerji veriyor insana, bir kere de olsa gitmeni tavsiye ederim o zaman bana hak vereceksin❤️