Hilalcikkk Hamileliği kan testinde öğrendikten kaç hafta yada gün sonra doktora gitmek gerekiyor . Erken gidince bir anlamı yok kese gözükmez diyorlar ama ??
777gonul_ Hilalcikkk ben ilk hamileliğim de öğrendikten hemen sonra gittim sata göre 4+4 haftalikti ultrasonda 5 haftalıkti hemen gözüktü içide doluydu Şimdi ikinci hamileliğimdeyim iki aydır regl olmuyordum test yaptım hamile olduğumu öğrendim ben sandimki 7 8 haftalık hamileyim sata göre hemen ertesi gün doktora gittim ultrasonda 3 4 haftalık çıktı şuan 8+1 haftalik hamileyim 6+6 da boş gebelik dendi hala bekliyorum aldirmadim 19 u tekrar muayene olucam eğer yine boşsa aldiricam
Selinakbas Hilalcikkk Bence 5nci haftana girdiğin de git o haftalar da kese görünüyor çünkü Allah korusun bir de görünmez falan
surfermom Hilalcikkk ben herhalde 4 haftalık gitmiştim, vajinal muayenede döl yatağı oluşmaya başlamış belirtiler var demişti doktor. Sonra 5+4’te çok şükür vajinal muayene ile kese ve kalp atışı aldık 🙏🏻 özel bir durumum var o yüzden test pozitif çıkar çıkmaz gitmiştim. Aynı gün verdiğim beta 498 çıkmıştı galiba.
Aytekinnn Ben 5+1 haftada gitdim . Kese ,bebek, kalp atışı hepsi görüldü. Amma döllenme geç oldukta 8 haftada daha net görülür her şey. Kan testinin değeri kaç? Bende 11 000 üzeriydi
Ebebe Kaç ile öğrendiniz ona göre hesaplayıp gidin. 2 günde bir iki kat artması gerekiyor bhcg 3000 i geçtiğinde üstten görünür
Selinakbas Ebebe benim 480di beta hgcm keseyi gördüğümüzde o tam olarak belli olmuyor kişiye göre degisiyor
Ebebe Selinakbas benim de erken gözüktü ama genelde doktorlar o şekilde hesaplayıp gelmemizi istedikleri için öyle dedim ☺️
surfermom Elif2143 daha önce bir kaybım var genetik testlerde pıhtılaşma durumum vardı. İğneye başlayacağımı bildiğim için öğrenir öğrenmez gitmek istedim doktora 🙏🏻