Merhaba 31 haftalık gebeyim kan tahlillerimde tiroid degerime bakıldı sınırda çıktı o yüzden çok düşük dozlu ilaç yazdı ilacın adı euthyrox 25mcg korkuyorum içmeye bebeğe zararı warmi sizce doktor asla zararı yok bebege aksine faydası War dedi ama içim rahatlamiyor internetten bakıyorum kullanılmamalı diyor aranızda kullanan warmi