Benim ilk çocuğum kızdı.karnim çok güzel yayvandi.kalcam belim ağrıdı hep.bulanti vs olmadı ama soğan sarımsak yumurtadan huylanmistim.esime çok duskundum her gece adamı rahat bırakmazdim.simdi oğluşum olacak.yine bulantı vs olmadı ama huylandigim yemekte olmadı.karnim sivri büyüyor sanki bir top varmış gibi altı aylık olmasına rağmen.esim aklıma gelmiyor adam ne yapsa canım istemiyor.hormonlardan sanırım hiç bir yerim daha ağrımadi şükür