Ferihaerm23 Kızlar 13+1 olduk ama 2 3 gündür genitalimde ağrı oluyor özellikle adım attığımda ve yatakta dönüşler yaptığımda ve batar tarzda normal mi sizce ?
Nidabade Ferihaerm23 benimde oluyordu sancı gibi arada girip çıkıyordu idrar tahlilimde enfeksiyon çıkmıştı ama idrarda yanma falan başka belirti yoktu enf için antibiyotik verdi doktor sonra geçti bidaha olmadı
Ferihaerm23 Hamilelikte enfeksiyon sık görülüyor sanırım ben ilaç kullandım tekrar sık idrara çıkmam vs oldu ikinciye kontrolde yine enfeksiyon çıktı şimdide ona mı yormalıyım bilmiyorum