Zln2152 naneliseker_ amin inşallah güzelim. Beta düşük çıktı diye modunu düşürme ben ilk betayı 20 küsürlerde öğrenmiştim hatta bana sağlıksız olabilir diyip eve gönderdiklerini biliyorum Daha çok küçük tutunma dönemi yine de dikkatli ol kan iğnelerini falan da vurun inşallah sağlıkla ilerler 🙏💓
Zln2152 Bet1 ayy Allah korusun inşallah erken gelme gibi bir durum olmaz. Kilosu falan nasıl ? 34 haftayı da devirseydiniz Allah’ın izniyle kilosu da iyi olursa küvöze girmez inşallah 🙏 🥹
Bet1 Zln2152 1 hafta önden gidiyor şu an 31+0 da 2200 dedi doktorum 31+2 olduk aynen 1 ay daha dursa yeter benim için 🤲🏻
Zln2152 Bet1 maşallah kilosu çok iyi miniğin sağlıkla gelsin hayırlısıyla gelsin inşallah 🙏 Benim bebişte zayıf işte kilo alması İÇİN o kadar şey yememe rağmen çok yavaş kilo alıyor doktor da bu yüzden modumu düşürüyor bakalım nasıl olacak doğuma kadar
Bet1 Zln2152 doğunca da çok hızlı kilo aliyorlar sen merak etme canım hiç. Kefir icebilirsin kasar muz yumurta dışında kefirin baya faydası oluyor birde kabak çekirdeği
Zln2152 Bet1 muz yoğurt ve yumurta tüketiyorum kuzum ama kefir hiç içmedim içemiyorum 😏 Ama tekrar deneyeceğim inşallah kilo alır