Ecem4545 estağfurullah canım korkma dayanilmayacak ağrı olmuyor sen rahat olacaksin anne olmak kolay değil inan bebekten kendin aklına gelmeyecek sana bisey anlatayım 2. Dogumum da tam sezeryandan birkac saat sonra akşam üstü işte kızımı getirin artık dedim ben toparlayinca getirmelerini ostemistim beni o halde gormesin diye 3 yaşındaydı kızım o zaman koridorda kızımın sesini duydum geliyordu ben o can havli ile bir kalktim sezeryan gobegimle inan acı hissi gitti evladimin sesini duydum özledim ağrı aci onlar la gidiyor herkes dur napiyosun yavaş kalkma diye bağırdı bir avazdan🤣🤣 yani bunu sana neden anlattım ilk gün ağrın olur onu da ağrı kesici yaparlar oda dayanilmayacak ağrı değil sonra bebegine odaklanacaksin hepsi gececek