Kizlar merhaba aşırı moralsizim 5 aylık hamileyim 1 ay önce sol topuguma birşey battı gibi oldu baktım birşey görmedim 3 gündür bı anda şişmeye başladı enfeksiyon toplar gibi oldu bugün doktora gittim ultrasonla bakıldı 6 mm boyunda bir cisim olduğunu söyledi doktor lokal anesteziyle almamız lazjm dedi bebeğe zararı olmaz dedi ama pekde kesin konuşmadı yarın farklı doktorlara basvurucan başına böyle birşey gelen varmı?