33begum ben temmuz ayında doğum yaptım ve dogumdan sonrs çok üşüdüm hayatımda bu kadar üşüdüğümü hatırlamıyorum desem yeridir😅 kaynanam falan zorla koymuştu hatta patikleri üşüyeceksin diyordu bende yok canım o kadarda değil diyordum ama iyiki koymuşum tir tir titriyordum valla😅 o yüzden 1 tane patik 1 tane de yelek koydum ben canım koy sende istersen 🌸